Pages

Friday, March 11, 2011

Kucing kesayanganku...





Dah lama tidak meluangkan masa untuk update blog ni. Maklumlah Baru nk mula berjinak jinak dengan blog ni. Masih tidak tau apa yang nak ditulis dalam blog ni.
Kali ni hanya untuk
memperkenalkan kucing kesayangan ku. Yang putih tu namanya putih... yang oren putih tu namanya oyen... Kucing yang jadi temanku semasa berjauhan dengan keluarga... Kucing putih ni merupakan kucing liar di belakang rumah aku. Aku ambil masa dia masih kecil lagi. Alhamdulilah sepanjang menjaganya dia tak banyak bagi masalah pada aku... Kucing yang oren ni pulak aku ambil dari rumah makcik aku. kucing yang ni pun tak banyak bagi masalah kat aku...
Cuma kedua duanya cerewet pasal makan... Diorang ni nak makan ikan rebus gaul dangan nasi. Tak nak makan biskut kucing. Ikan yang rebus tu pulak kena isi garam dan asam keping. Kata orang tak elok untuk kucing kalau isi garam ngan asam. Tapi nak buat macam mana kalau tak buat macam tu taknak makan pulak. mula la bising je bunyi. mengikut kaki la, panjat sana sini la... Emm... Walauapapun itulah kucing kesayangan aku, temanku.... Tapi ada sikit masalah pada kucing oren ni. Badan dia ada kurap.. emm... macam mana la aku nak merawat kurap kucing ni ye...
.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment